Skip to content
BIZnews.cz
Menu
Menu

Česká síť prodejen Traficon oslavila 25 let působení na trhu a dále roste

Zveřejněno 28. 4. 2022

Přední česká síť prodejen tabákových výrobků, tiskovin a loterijních služeb provozovaná na základě franšízingu Traficon, která je součástí české investiční skupiny DT-holding a.s. podnikatele Daniela Tomeše, oslavila v loňském roce čtvrtstoletí fungování na českém trhu a dále expanduje. Obrat společnosti vzrostl v loňském roce o 400 mil. korun na rekordních 2,1 mld. korun. Síť Traficon otevřela celkem 11 nových poboček a 14 prodejen prošlo remodelingem. Nová prodejna otevřená v OC Futurum Brno se stala první prodejnou sítě Traficon v Jihomoravském kraji.

„Prodejna v Mladé Boleslavi, která se řadí mezi naše velmi úspěšné prodejny, prošla v loňském roce modernizací, kterou se nám podařilo zrealizovat v rekordně rychlém čase 4 dní. V současné době naše síť zahrnuje 155 prodejen a další nové provozovny připravujeme k otevření,“ říká Karel Čáp, obchodní ředitel sítě Traficon. „V loňském roce v prodejnách Traficon nakoupilo opět více než 10,5 mil. zákazníků. Co do velikosti prodejní sítě se řadíme mezi špičku maloobchodních sítí prodejen s tabákovými výrobky, tiskovinami a loterijními službami v ČR. Jsme také maloobchodní sítí, která zákazníkům nabízí jeden z nejširších sortimentů tabákových výrobků na českém trhu mimo specializované prodejny,” dodává.

V loňském roce spustil Traficon jako pilotní projekt webovou aplikaci s názvem CRS (Central Retail System), která pomáhá s rozvojem prodejní sítě. Aplikaci vyvinula v úzké spolupráci s Traficonem společnost NG retail, která je součástí skupiny DT-holding. „Nový systém pro řízení našich regionálních manažerů je pro nás velmi důležitým nástrojem, díky kterému velmi rychle a přehledně komunikujeme s lidmi v terénu i franšízanty samotnými. Zadávání, kontrola a vyhodnocování úkolů našich manažerů se mnohonásobně zefektivnilo a zpřehlednilo. A velkým bonusem je zprostředkování aktuálních informací srozumitelnou grafikou prodejnám samotným, takže hned ví, jak jsou na tom v plnění motivačních soutěží a aktivit,“ popisuje Petra Vimmerová, ředitelka interních procesů v Traficonu.

Síť prodejen Traficon je provozovaná na základě franšízového konceptu, který úspěšně funguje již řadu let. „Náš franšízový koncept umožní franšízantům nastartovat podnikání bez vstupních investic. Získají od nás k dispozici kompletně vybavenou a zavedenou provozovnu s veškerým zbožím a zasmluvněnými dodavateli. Na základě našeho dlouholetého know-how pomáháme franšízantům v jejich podnikání v oboru, který je stabilní a perspektivní, a díky kterému dosáhnou rychleji svých plánovaných zisků. Investici do zásob v řádu milionu korun bere na sebe Traficon, který se také postará o kompletní technické, IT a softwarové zajištění a vybavení prodejny moderním nábytkem. Na začátku každé nové spolupráce je franšízant povinen složit vratnou kauci, která se odvíjí od dané provozovny a je každoročně úročena. Šanci podílet se na úspěchu silné české značky má tak každý schopný obchodník a společnost Traficon tímto podporuje malé podnikatele v ČR,“ popisuje již vyzkoušený a úspěšný franšízový koncept zakladatel a majitel značky Traficon a společnosti DT-holding Daniel Tomeš.

Vyhledávání

Nejnovější příspěvky

  • Nutanix a Pure Storage přinesou nové integrované řešení pro kritické pracovní úlohy
  • Technologická konference Cisco Connect přilákala stovky odborníků
  • Produkty TCL získaly na začátku roku 2025 celkem 17 prestižních ocenění za design
  • Čtyři způsoby, jak můžou značky teď hned využít agentní umělou inteligenci
  • Nové televize LG QNED evo se mění díky zásadním inovacím a využívají některé technologie dříve vyhrazené televizím LG OLED
©2025 BIZnews.cz | Design: Newspaperly WordPress Theme