Software Epson Remote Services (ERS) byl integrován do platformy 3manager, což zjednodušuje procesy a zlepšuje správu flotily a efektivitu služeb. Toto jednotné kontaktní místo pro distribuční partnery a prodejce tiskových zařízení kombinuje výhody systému MPS od 3manageru s pokročilou servisní funkcí řešení vzdálených služeb společnosti Epson.
ERS je cloudový systém pro monitorování a správu, který umožňuje vzdáleně provádět pokročilou diagnostiku firemních inkoustových tiskáren Epson. Systém ERS pomáhá optimalizovat zdroje techniků a návštěvy na místě tím, že umožňuje vzdálený servis a provoz zařízení s dálkovým ovládacím panelem, čímž snižuje emise CO2 a dopad cestování na životní prostředí.
Marcel Divín, National Sales Manager Epson Europe CZ & SK, říká: „Integrace našeho řešení ERS do platformy MPS 3manager přináší prodejcům a distributorům společnosti Epson lepší služby. Spolupráce je klíčovou součástí růstových ambicí společnosti Epson a otevření integračních možností dodavatelům ISV při vývoji řešení využívajících naše produkty je její součástí.“
Henrik Lundsholm, 3manager, říká: „Neustále hledáme způsoby, jak správcům flotil usnadnit a zrychlit udržení jasného přehledu o jejich zařízeních. Díky integraci softwaru Epson Remote Services do aplikace 3manager je nyní možné diagnostikovat a spravovat stav flotil Epson vzdáleně v rámci jediného pracovního postupu.“
Integrací ERS do své platformy pro tisk a správu flotily vytvořila společnost 3manager řešení, které zlepšuje celkovou efektivitu správy flotily a umožňuje prodejcům získat přístup ke kompletnímu přehledu o výkonnosti flotily na jednom místě.
