Skip to content
BIZnews.cz
Menu
Menu

Česká IT společnost ComSource má novou identitu

Zveřejněno 14. 9. 2023

Česká IT společnost ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, síťovou infrastrukturu a datovou analytiku, představila po deseti letech novou vizuální identitu. Cílem změny bylo nejen pružně reflektovat potřeby digitálního prostředí, ale také podtrhnout nové strategické cíle společnosti. Autorem nového loga je TENET Publicity, Pavel Bedrník. V rámci nové vizuální identity firma spustila i nové webové stránky www.comsource.cz, které odrážejí nový směr a vizionářský přístup firmy.

„Nové logo vyjadřuje to, jak chceme být vnímáni našimi zaměstnanci a zákazníky, tedy jako hi-tech společnost s jasným zaměřením a cíli. Jsme moderní a spolehlivá firma s profesionálním týmem, zkušenostmi a chutí do inovací, což podtrhuje právě naše nová identita,“ vysvětluje marketingová manažerka ComSource Dagmar Zweschperová.

 

 

Vyhledávání

Nejnovější příspěvky

  • Acer exceluje v designu: Produkty společnosti získaly prestižní ocenění Red Dot 2025
  • Toyota spustila nový projekt Lovci kilometrů
  • ViewSonic propojil technologie s kreativitou mladých animátorů na festivalu Animaxík 2025
  • Jeden monitor, dva herní režimy: Philips Evnia 27M2N3800A
  • Toyota se i v červnu udržela na 2. místě na trhu, za první pololetí je celkově třetí
©2025 BIZnews.cz | Design: Newspaperly WordPress Theme